
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره28
-
تعداد مقالات852
-
تعداد نویسندگان1,514
-
مقالات پذیرش شده190
-
مقالات رد شده662
-
درصد پذیرش22.3%
-
درصد عدم پذیرش77.7%
-
زمان پذیرش (روز)93
-
پایگاههای نمایه شده41
-
تعداد داوران95
-
تعداد مشاهده مقالات938,717
بررسی هوش مصنوعی مبتنی بر شبکه عصبی با هوش مصنوعی استاندارد در بازی های کامپیوتری هوشمند
دوره 1، شماره 2، 1397، صفحات 0 - 0
1-
2-
چکیده :
هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای یک مفهوم شناخته شده است و به طراحی بازی اشاره دارد. به طوری که حتی در حالی که تنها بازی ها را انجام می دهد، در فعالیت هایی که توسط شخصیت های غیر واقعی شبیه سازی شده رفتار های انسان مانند وجود دارد. اغلب استدلال می شود که بازی ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی واقعا هوشمند نیست و به سادگی مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که توسط برنامه نویس نوشته شده است. از این رو، هدف این است که مطالعه و مقایسه ای از هوش مصنوعی سنتی را با هوش مصنوعی یادگیری ماشین مطالعه و مقایسه شود و براساس نتیجه استنتاج کنیم. یک بازی در موتور Unity که به اندازه کافی پیچیده باشد؛ توسعه یافته است به طوری که از نظر سختی برای یادگیری بازی، پیچیدگی بالایی وجود داشته باشد و در عین حال به اندازه ای ساده باشد که برای تولید نتیجه تا حد ممکن سریع باشد.
کلمات کلیدی :