تعداد دوره ها 7
تعداد شماره 28
تعداد مقالات 254
تعداد نویسندگان 490
تعداد مقالات ارسال شده 3207
تعداد مقالات رد شده 2890
درصد عدم پذیرش 73
درصد پذیرش 27
زمان پذیرش (روز) 120
تعداد پایگاه های نمایه شده 39
تعداد داوران 138

این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

تعیین همزمان مکان و ظرفیت بهینه پارکینک خودرو برقی در یک شبکه توزیع با هدف کاهش تلفات، انحراف ولتاژ و افزایش پایداری ولتاژ
دوره 2، شماره 1، 1398، صفحات 0 - 0
نویسندگان : حسین اصغرپورعلمداری 1 ، کوروش فتاحی 2 ، محمد ربیعی 3

1

2

3

چکیده :
در حال حاضر، شبکه‌های قدرت از قابلیت ذخیره‌سازی ناچیزی برخوردار هستند و به همین دلیل، استفاده از ظرفیت خودرو برقی در جهت اهداف شبکه¬های توزیع، توجه بسیاری از بهره‌برداران و برنامه ریزان را به خود جلب نموده که می¬توان با تجمیع باتری‌های تک‌تک خودروهای موجود در یک پارکینگ شهری، ظرفیت ذخیره‌سازی قابل‌ملاحظه‌ای را حاصل نمود که از دید شبکه به‌عنوان یک منبع ذخیره‌سازی واحد و یکپارچه، مورداستفاده قرار گیرد. از آنجایی که این خودروها در شبکه با دو کاربری بار الکتریکی و منبع تولید توان ایفای نقش می¬کنند بنابراین نقش به سزایی در بهره¬برداری از یک شبکه توزیع دارند. از این¬رو در این مقاله به جایابی و تعیین ظرفیت بهینه پارکینگ این خودروها در یک شبکه¬ی توزیع با هدف بهبود تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ و افزایش پایداری ولتاژ پرداخته می¬شود. نتایج حاصل از شبیه¬سازی حاکی از دقت و کارآمدی روش پیشنهادی در تعیین مکان و ظرفیت بهینه این منابع است.
کلمات کلیدی :
پارکینگ خوردرو برقی، جایابی بهینه، کاهش تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ، پایداری ولتاژ
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !