تعداد دوره ها 7
تعداد شماره 28
تعداد مقالات 254
تعداد نویسندگان 490
تعداد مقالات ارسال شده 3207
تعداد مقالات رد شده 2890
درصد عدم پذیرش 73
درصد پذیرش 27
زمان پذیرش (روز) 120
تعداد پایگاه های نمایه شده 39
تعداد داوران 138

این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

مروری تحلیلی بر نقش دیجیتال مارکتینگ در برندسازی و افزایش فروش محصولات بیمه ای
دوره 8، شماره 1، 1404، صفحات 30 - 38
نویسندگان : داود مقدم* 1

1 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه پارسیان، تهران، ایران

چکیده :
با توسعه فناوری، دیجیتالی شدن، ظهور اینترنت و تغییراتی که با آن به وجود آمده، بازار در حال دیجیتالی شدن است. بازاریابی دیجیتال بازاریابی است که با کمک دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه، تلفن های هوشمند و تبلت، ذینفعان را به هم متصل می کند. هم اکنون استفاده از این فناوری های نوین صنایع و کسب و کارهای زیادی را در سراسر دنیا متحول کرده و نقش مهمی در چگونگی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان امروزی دارد. صنعت بیمه به عنوان یکی از کسب و کارهای سودآور و مهم دنیا در سال های اخیر تجربه ها و تغییرات جدیدی را به خود دیده است و با تغییراتی اساسی و قابل توجه بر آن بوده است تا گام های مهمی را برای تطبیق خود با فناوری نوین بردارد که یکی از این فناوری-های نوین، اینترنت و فعالیت بر اساس دیجیتال مارکتینگ است. لذا، مطالعه حاضر قصد دارد تا تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صنعت بیمه و خرید محصولات بیمه ای به عنوان کلیدی برای جذب مصرف کنندگان را تحلیل نماید. روش شناسی این تحقیق بر اساس تجزیه و تحلیل چندین منبع ادبی، آکادمیک و تحقیقاتی است. این مقاله یک تحقیق نظری را ارائه می دهد که در آن کاربرد تجزیه و تحلیل، ترکیب و مقایسه منابع و تحقیقات مربوط به ادبیات مربوطه، با توجه به تفکر فراگیر در مورد این موضوع، ارائه شده است. نتایج نشان داد که بازاریابی دیجیتال تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید بیمه نامه دارد و بین "بازاریابی دیجیتال" و "فروش بیمه نامه ها" رابطه معنی داری وجود دارد.
کلمات کلیدی :
دیجیتال مارکتینگ، بیمه، برندسازی، فناوری.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !