
تعداد دوره ها | 7 |
تعداد شماره | 28 |
تعداد مقالات | 254 |
تعداد نویسندگان | 490 |
تعداد مقالات ارسال شده | 3207 |
تعداد مقالات رد شده | 2890 |
درصد عدم پذیرش | 73 |
درصد پذیرش | 27 |
زمان پذیرش (روز) | 120 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 39 |
تعداد داوران | 138 |
مروری تحلیلی بر نقش دیجیتال مارکتینگ در برندسازی و افزایش فروش محصولات بیمه ای
دوره 8، شماره 1، 1404، صفحات 30 - 38
1 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه پارسیان، تهران، ایران
چکیده :
با توسعه فناوری، دیجیتالی شدن، ظهور اینترنت و تغییراتی که با آن به وجود آمده، بازار در حال دیجیتالی شدن است. بازاریابی دیجیتال بازاریابی است که با کمک دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه، تلفن های هوشمند و تبلت، ذینفعان را به هم متصل می کند. هم اکنون استفاده از این فناوری های نوین صنایع و کسب و کارهای زیادی را در سراسر دنیا متحول کرده و نقش مهمی در چگونگی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان امروزی دارد. صنعت بیمه به عنوان یکی از کسب و کارهای سودآور و مهم دنیا در سال های اخیر تجربه ها و تغییرات جدیدی را به خود دیده است و با تغییراتی اساسی و قابل توجه بر آن بوده است تا گام های مهمی را برای تطبیق خود با فناوری نوین بردارد که یکی از این فناوری-های نوین، اینترنت و فعالیت بر اساس دیجیتال مارکتینگ است. لذا، مطالعه حاضر قصد دارد تا تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صنعت بیمه و خرید محصولات بیمه ای به عنوان کلیدی برای جذب مصرف کنندگان را تحلیل نماید. روش شناسی این تحقیق بر اساس تجزیه و تحلیل چندین منبع ادبی، آکادمیک و تحقیقاتی است. این مقاله یک تحقیق نظری را ارائه می دهد که در آن کاربرد تجزیه و تحلیل، ترکیب و مقایسه منابع و تحقیقات مربوط به ادبیات مربوطه، با توجه به تفکر فراگیر در مورد این موضوع، ارائه شده است. نتایج نشان داد که بازاریابی دیجیتال تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید بیمه نامه دارد و بین "بازاریابی دیجیتال" و "فروش بیمه نامه ها" رابطه معنی داری وجود دارد.
با توسعه فناوری، دیجیتالی شدن، ظهور اینترنت و تغییراتی که با آن به وجود آمده، بازار در حال دیجیتالی شدن است. بازاریابی دیجیتال بازاریابی است که با کمک دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه، تلفن های هوشمند و تبلت، ذینفعان را به هم متصل می کند. هم اکنون استفاده از این فناوری های نوین صنایع و کسب و کارهای زیادی را در سراسر دنیا متحول کرده و نقش مهمی در چگونگی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان امروزی دارد. صنعت بیمه به عنوان یکی از کسب و کارهای سودآور و مهم دنیا در سال های اخیر تجربه ها و تغییرات جدیدی را به خود دیده است و با تغییراتی اساسی و قابل توجه بر آن بوده است تا گام های مهمی را برای تطبیق خود با فناوری نوین بردارد که یکی از این فناوری-های نوین، اینترنت و فعالیت بر اساس دیجیتال مارکتینگ است. لذا، مطالعه حاضر قصد دارد تا تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صنعت بیمه و خرید محصولات بیمه ای به عنوان کلیدی برای جذب مصرف کنندگان را تحلیل نماید. روش شناسی این تحقیق بر اساس تجزیه و تحلیل چندین منبع ادبی، آکادمیک و تحقیقاتی است. این مقاله یک تحقیق نظری را ارائه می دهد که در آن کاربرد تجزیه و تحلیل، ترکیب و مقایسه منابع و تحقیقات مربوط به ادبیات مربوطه، با توجه به تفکر فراگیر در مورد این موضوع، ارائه شده است. نتایج نشان داد که بازاریابی دیجیتال تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید بیمه نامه دارد و بین "بازاریابی دیجیتال" و "فروش بیمه نامه ها" رابطه معنی داری وجود دارد.
کلمات کلیدی :
دیجیتال مارکتینگ، بیمه، برندسازی، فناوری.
دیجیتال مارکتینگ، بیمه، برندسازی، فناوری.
-
16
-
8
-
1403/08/20
-
1403/11/07
-
1404/01/19