
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره29
-
تعداد مقالات858
-
تعداد نویسندگان1,530
-
مقالات پذیرش شده196
-
مقالات رد شده662
-
درصد پذیرش22.84%
-
درصد عدم پذیرش77.16%
-
زمان پذیرش (روز)93
-
پایگاههای نمایه شده41
-
تعداد داوران95
-
تعداد مشاهده مقالات940,633
بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب و کار
دوره 8، شماره 2، 1404، صفحات 1 - 17
1- كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني، دانشگاه آزاد واحد شيروان، شیروان، ایران
2- کارشناس ارشد حسابداری، دانشگاه بین المللی امام رضا مشهد، مشهد، ایران
چکیده :
بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در واقع دو پیامد مه پیشرفت تکنولوژي هستند. در سال هاي اخیر، پیشرفت تکنولوژي، گسترش اینترنت و شبکه هاي اجتماعی، گوشی هاي هوشمند و غیره، باعث شده است که رفتار خرید مشتریان نسبت به گذشته تغییرات زیادي داشته باشد. این تغییرات ممکن است در کل فرایند خرید شامل جستجو، انتخاب، خرید و دریافت اثر گذاشته باشد. افزایش استفاده از رسانه های دیجیتالی توسط مصرف کنندگان و تمایل شدید کاربران به پیوستن به عصر دیجیتال، شرکت های زیادی را به استفاده از بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به بازارهای هدف خود متمایل کرده است. هدف مقاله حاضر، بررسی بازاریابی دیجیتال و تاثیرآن و تحول دیجیتال بر توسعه کسب و کار، موقعیت یابی و تجارت الکترونیک می باشد. روش تحقیق مقاله توصیفی و تحلیلی با مرور بر ادبیات موضوع و مطالعه اسناد کتابخانه ای صورت پذیرفته است. نتایج تحقیق انواع بازاریابی دیجتال و نقش مثبت آن در توسعه کسب و کار را نشان می دهد.
کلمات کلیدی :
- 17
- 9
- 1403/09/13
- 1403/12/10
- 1404/02/18